Consell Comarcal de la Ribera d'Ebre

Logo del Consell Comarcal de la Ribera d'Ebre
Canal de Youtube del Consell Comarcal

El Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre adquireix un vehicle per facilitar la mobilitat per l’assistència tècnica i les permanències de serveis socials de la comarca

1 setembre 2026 · Noticies

El Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre ha comptat l’any 2025 amb una subvenció global de 535.287 euros atorgada per la Diputació de Tarragona, en el marc de la convocatòria pluriennal 2025-2027 del “Programa de suport al funcionament”.

Aquesta ajuda de caràcter anual, que forma part del Programa d’assistències i serveis, mobilitat i inversions, té com a objectiu principal optimitzar els recursos i evitar duplicitats en la gestió municipal de la comarca, garantint la prestació de serveis essencials als pobles de la Ribera d’Ebre.

Pel que fa al Programa d’inversions, el Consell Comarcal disposa d’una partida de 51.792,49 euros. Aquests fons s’han destinat a accions amb un alt impacte social i operatiu:

  • Mobilitat per a serveis socials: Adquisició d’un vehicle nou destinat als programes de treball-formatiu i a les tasques de l’àrea de serveis socials amb un import total de 29.000,00 euros de subvenció.

Amb aquesta col·laboració de la Diputació de Tarragona, el Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre referma la seva vocació de servei als municipis i el seu compromís amb la millora de la qualitat de vida de tots els riberencs i riberenques.

Consell Comarcal de la Ribera d'Ebre | Plaça Sant Roc, 2 | 43740 Móra d'Ebre | 977401851 | consell@riberaebre.org
Amb el suport de: