El Consell Comarcal i ANAV signen el conveni anual per reforçar el teixit econòmic i social de la Ribera
8 agost 2016 · NoticiesLa presidenta del Consell Comarcal, Gemma Carim, i el director general de l’Associació Nuclear Ascó-Vandellòs II (ANAV), José Antonio Gago, han signat el conveni anual de col·laboració entre les dues entitats, un acord que suposa una inversió de 150.000 euros per a la comarca de la Ribera d’Ebre aquest any 2016.
Aquests diners es destinen a realitzar accions que contribueixin al seu desenvolupament en matèria econòmica i social. Així, servirà per donar suport a programes i serveis que l’ens supramunicipal ja té en marxa, com ara la formació d’adults o el transport adaptat per a veïns amb dificultats de mobilitat; així com per col·laborar amb entitats riberenques com la Fira de Móra la Nova, el Centre d’Estudis de la Ribera d’Ebre (CERE) o la Biblioteca comarcal.
Entre les actuacions que s’emmarquen en aquest conveni també s’hi inclou una partida per als municipis de la Ribera que queden fora de l’àmbit del Pla d’Emergències Nuclears de Tarragona (PENTA). Aquests són Rasquera, Ginestar, Benissanet i Miravet.
El conveni està redactat en els mateixos termes que el que ja es va signar l’any 2015.