Principals acords del Ple del Consell Comarcal
21 desembre 2006 · NoticiesEl Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre s’ha reunit en sessió plenà ria, a la sala de sessions del Consell, el dijous 21/12/2006, a les 19.00 hores. Els acords adoptats són els següents (si no es diu res, per unanimitat):
1. S’ha llegit i s’ha aprovat de l’acta de la sessió núm. 10/2006, de 27/11/2006.
2. S’ha aprovat l’adquisició directa per part del Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre d’un solar, corresponent a la parcel·la 14 del polÃgon industrial “Camins Nousâ€, situat al municipi de Móra d’Ebre per un import de 61.562 euros. En aquest solar, de 2.450 metres quadrats de superfÃcie, es construirà una nau d’uns 1.200 metres quadrats per a encabir el parc mòbil del Consell Comarcal i del Consorci de Residus.
3. S’ha aprovat inicialment, amb 10 vots a favor (PSC-PM i ERC-AM) i 8 abstencions (CiU), el pressupost comarcal general i de la plantilla del personal per a l’exercici de 2007. El pressupost puja a 4.269.995,97 euros, la qual cosa significa un 7,71% d’increment respecte al pressupost de 2006.La partida d’inversions és de 91.000 euros, destinada a renovar vehicles de transport adaptat.
4. En l’apartat de control i fiscalització de la resta d’òrgans de Govern s’han aprovat diversos decrets de Presidència, resolucions de Gerència, i actes de les sessions de la Comissió de Govern Comarcal.
5. Finalment, el president ha fet públiques diverses informacions i ha tingut lloc el torn de precs i preguntes.