Presenten el I Congrés del Món Rural al Consell d’Alcaldes de la Ribera d’Ebre
23 juny 2005 · NoticiesLa seu del Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre ha sigut l’escenari aquesta tarda de l’acte de presentació del I Congrés del Món Rural al Consell d’Alcaldes de la Ribera d’Ebre, acte que ha comptat amb la presència del president del congrés, Josep M. Besora, i del dinamitzador de les Terres de l’Ebre, Josep Suñé.
El Congrés del Món Rural l’impulsa el Departament d’Agricultura, Ramaderia i Pesca de la Generalitat amb l’objectiu d’identificar les estratègies de futur per al desenvolupament i el progrés del món rural de Catalunya en els propers anys.
Es tracta d’un congrés que, al llarg de tot el territori de Catalunya i durant més d’un any, convoca totes les entitats, administracions, empreses, organitzacions i col·lectius relacionats directament i indirecta amb el món rural, per analitzar les problemàtiques actuals i futures, i per impulsar propostes que seran adreçades al Govern de la Generalitat perquè s’estableixi una política agrària de futur implicada en les conclusions del Congrés.
Móra d’Ebre acollirà el mes de novembre pròxim els debats de la ponència “El cooperativisme com a forma específica d’integració econòmica i de desenvolupament”. El congrés tindrà lloc els dies 5, 6 i 7 de maig de 2006.